𝗩𝗮𝗻 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻𝗰𝗶𝗲̈𝗹𝗲 𝗼𝗻𝘇𝗲𝗸𝗲𝗿𝗵𝗲𝗶𝗱 𝗼𝗻𝗱𝗮𝗻𝗸𝘀 𝗷𝗲 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗮𝗻𝘁, 𝗻𝗮𝗮𝗿 (𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻𝗰𝗶𝗲̈𝗹𝗲) 𝗴𝗿𝗶𝗽 𝗼𝗽 𝗷𝗲 𝗯𝗲𝗱𝗿𝗶𝗷𝗳
Heeft jou accountant het ook zo druk? Waardoor hij niet of nauwelijks tijd vrij (wil) maken om die ondersteuning te bieden waarvoor je eigenlijk gewoon betaalt?
Herkenbaar! Bij heel veel ondernemers. Dan dus maar het gevecht met de accountant aangaan? Of naar een andere accountant overstappen?
Het gevecht aangaan heeft waarschijnlijk weinig zin, en daar word je sowieso niet vrolijk van. Overstappen? Dan kom je zeer waarschijnlijk weer gewoon in dezelfde situatie, uiteindelijk.
Dus neem het heft in eigen handen! Hieronder leg ik uit hoe ik dat doe.
Herkenbaar? Laat het me hieronder eens weten, dan kunnen we er over sparren.







